Idworx test dag 2023 / 22 juli

Op 22 juli 2023 zijn we aanwezig bij het Mountainbike Museum met idworx mountainbike testfietsen, die gereden kunnen worden op een prachtig deel van de Schaarsbergen route. Je kunt gebruik maken van de toiletten en doucheruimtes van het museum. Snacks en drankjes zijn ook geregeld. Het museum heeft een unieke collectie mountainbikes, waaronder de allereerste idworx uit 1999, de Double D, de eerste zorgeloze mountainbike, speciaal gemaakt voor Nederlandse omstandigheden.

We nemen voldoende Rockn Rohler en Rapid Rohler mee, waarbij de laatste is voorzien van de speciale geometrie die speciaal is gemaakt voor Nederlandse singletracks. Je moet dit proberen en direct vergelijken met je huidige fiets (dus neem die ook mee)!

Dit doen we in samenwerking met de idworx MTB Expert Dealers: Bongers Bikes in Apeldoorn, Rein Veenendaal Fietsen in Veenendaal en Fietsen King in Leuven (B). Van deze dealers zullen Theo, Nick en Olivier aanwezig zijn. Jochem en Gerrit van idworx zijn natuurlijk ook aanwezig. Vragen over alle speciale details worden direct beantwoord en er is uiteraard ook tijd voor discussies over nieuwe technische trends.

We zijn er van 10:00 uur tot 16:00 uur.

Registreer je op: testdag@idworx-bikes.com Je kunt hier ook vragen stellen over het evenement. Neem alsjeblieft je eigen pedalen mee.

Het wordt een geweldige dag!